your dad is rich, and your mama's good looking

Den här veckan har bestått av rep, rep och åter rep.
Alla vet nog vad vi repar till vid det här laget, nämligen den årliga "turnén" som alla musiktreor gör för att peppa alla 9or att söka till musik nästa år.
Så nästa vecka bär det av ut på skolorna för att visa vad vi går för......
Veckan har även bestått av 2 prov, kulturhistoria och samhälls.
Kuhin fick jag veta igår att jag klarade, samhällsen får vi väll veta efter lovet.

Igår blev det en sorts tjejklassfest/uppvaktande för AmandaL (som fyllde 18 i onsdags=)) på självaste nyckis!
Lite senare begav vi oss mot calles där Moa blandade ihop någon sorts drink åt mig och där micke, zappe och peter var trubadurer, väldigt trevligt ! =)
Blev även en sväng på olles för att träffa lite people där också, roliga som konstiga ;)

Ikväll blir det tydligen fest igen, var tänkt att jag skulle chilla hemma men Hanna har övertalat mig att haka!
Så kvällen kommer att tillbringas i Varuträsk hos Anton =) Trevligt !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0