dagen som var ett stort enda hål

Började dagen som igår, la mig i soffan i korren med Sandras härliga filt och sov en stund med musik i öronen och flera 1or som satt runt omkring mig. Sen blev det individuella=DANS, och idag skulle vi improvisera hela lektionen, ganska nyttigt och rätt kul =)
SEN........väntade ett FYRA timmars hål....då tillbringade jag lite tid med Sofia =)
sen hade vi kör mellan 3 och 4...inte så värd dag.

Bussturen hem tog hela EN timme....men jag sov hela vägen även då med musik i öronen!
Kan vara nått av det skönaste som finns, åka buss, lyssna på bra musik och sova! Wunderbaaart

Nu ska jag typ gå isäng....men först ska jag bara kolla igenom gemun, sista provet i gemu A står på listan imorgon, sen väntar gemu B resten av året =)



spårar näst längst till höger ;)
haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0