börjar på P, slutar på eter......

Tänkte dra helgen....

Fredag: förfest hos sofia med tjejer, sen vidare till per innan station, som för övrigt var king (men såklart inte lika king som THE DOORS!!)

Lördag: Vaknade råtidigt, tog 8.20 bussen hem till lövis, somnade där vid 2 för att vakna igen halv 4 (började jobba 4....)
timmarna mellan 16.00 och 21.00 var jag på a-huset med Ida, lätt förvirrad men vi var klara i god tid =)
Efter jobb bar det av till stan, var framme där typ 23.30, efter att ha skjutsat Ida och Anna på nån förfest och Amalia och Elvira nån annanstans drog jag till calles. zappe, micke och peter underhöll med bra musik, och trevliga männsikor gjorde kvällen helt lyckad ! Drog även en sväng till bergsbyn för att skjutsa sofiahed & lu, sen tillbaka till stan ALLDELES SJÄLV :O
MEEEEEN, malin räddade mig !! hängde med hon, emelie och nåra fler till max, satt där och väntade på att klockan skulle slå 02.00 så jag kunde hämta ida och anna.
Väl utanför station tog det säkert 20min innan partyprissarna tog sig till bilen....
Blev iaf max igen, var där i kanske 2 timmar lr nått......för hemma var jag inte förns 04.45 !!
Vägen hem ska jag inte nämna.........lr hur ANNAHJORTSTORP ?! ;)

Söndag: TRÖTT SOM ETT SVIN tog jag mig upp halv 12 ungefär, hämtade upp Amalia och for till blacke för att lasta släpen med möbler och shitt.....sen mot stan och nyckelgatan 24.....ut med alla möbler och in i läggan. Fytusan vad träningsverk jag kommer ha imorn :O
Blev en söndagsmiddag bestående av spaggen och köttfärssås och en liten Edith bredvid !
Jag, Ida och Anna drog just en raggarsväng på OKQ8 och inhandlade candyyyy som varje söndag.......sladdade lite (lr sladdade och sladdade.....haha) krypkörde för att se vilka dom två fräscha killarna som gick in på ok va, dock utan resultat. VAR IAF INTE LV-BOR....då hade vi inte gjort så!
Och så har jag hunnit vara förbi hos amme för att packa in lite kläder till bilen...för imorn ska vi sova i läggan SÅ DE SÅ !

NU SKA JAG ÄTA CHIPS & GODIS OCH DRICKA COLA I SINNE !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0