ElectricBird

Jag måste bara dela med mig av mitt ibland sjuka jag.
Ganska nyss kom jag hem efter en liten prommis, och medans jag gick lyssnade jag på lugna låtar och tänkte på att någon som jag känner dog. Och självklart börjar jag smågråta för mig själv. Hur sjukt är inte det egentligen ?
Men det är väll för att jag verkligen inte vill att dom ska dö, och när jag då tänker på det så blir det så verkligt att jag verkligen börjar gråta och bli typ ledsen påriktigt. Men allt händer bara när jag lyssnar på lugna låtar, för om det kommer en "ösig" låt efter så går det om direkt. Haha, jag måste sluta upp med mina sjuka tankar som jag har för mig ibland, det är inte så värst klokt !



munkiiiiiiiiiis ♥

Kommentarer
Postat av: eliiiiiiin

jag vet att det var mig du tänkte på! :]

2009-09-14 @ 16:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0