en vanlig söndag

och jag har hunnit vara i stan för att checka in en lägenhet med amalia, den verkade rätt braaaaaa, med badkar (stort plus), stor balkong och solarium (inte i själva lägenheten, men hör till).
Och imorgon ska jag kika på en till ! Sen är det bara att bestämma sig för vilken =)

Sen så kom hedvig och nils hem idag en sväng, har ju inte träffat dom på två heeela veckor. crazy efter en sommar som innebar att man i princip träffade dom varje dag....
Vi hade en vanlig söndagsmiddag med 7pers plus Edith i lillköke vore, och körde lite topmodel poser med amanders systemkamera, och lite annat som brukar höra till ! trevligt.

Nu ska jag pallra mig iväg mot Ok för att köpa en fet cocacola och hämta igen min cykel på busstation.
Imorgon är det daaaaaans som gäller på morgon och OM jag är taggad !



Dessa två har föresten skaffat sig en blogg: hedvignils.blogg.se
Kika in där om ni vill läsa om deras perfekta liv i Strömbäck ! =)

Så, nu har jag gjort lite reklam för den oxå, du ska se att statistiken kommer att stiga högt i skyn nu Nils !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0