Friday, I'm in love

Så var det äntligen fredag och massa roligheter väntar ! Nämligen musikarfest + olles ikväll, och en liten liten förfest hos sandra, kunde inte bli bättre ! Och imorgon vankas burträsk!
DOCK så har jag en massa lektioner kvar, har tex ljudteknikB nu, är rätt jobbigt men ändå chill när vi ska få spela in en valfri låt. Jag har, av en hel del anledningar valt Life Is Wonderful som den första låten, och Samson som den andra. Den första inspelningen ska vi göra bakgrunden helt på cubase och spela in sången i studion när bakgrunden är klar, och den andra inspelningen ska vi spela in allt live så att säga. Så därför valde jag Samson till den, plus att vi skulle dra in flygeln till EF93 när jag ska spela in den, KAN bli rätt bra =) längtar typ.

Nämen dax att fortsätta med alalalalalala life is woooonderful nu dåååå=)
SEN ÄR DET DAX FÖR LUNCH OCH TVÅ SAMHÄLLSLEKTION EFTER VARANN.......

och föresten.........ingen mindre än JENNILLA ERIKSSON fyller hela 18 ÅR idag !! GRATTIIIIIIIIIIIS till diiiiiiig !!


 HAHA, hittade lite old pixs på min användare, typ från 1an.....ENJOY;

 











Kommentarer
Postat av: emma

snögga

2009-09-07 @ 20:37:20
URL: http://emmajoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0