Gibbelito

Igår va jag då hos hannii i varuträsket och fikade nybakad limpa med oboy till, badade badtunna, bastade, såg film och hade det allmänt miiiiz !
Hanna fick sig även lite presenter, och av jag och Sandra fick hon lilla Gibordan, även kallad Gibbe!
Och vad är då Gibordan för en liten figur då? Jo, inget mindre än en liten hamster=) hihi !
Själv så vågade jag inte hålla i den, även fast jag har haft två stycken när jag var mindre. Men deras historia slutade ju lite knas oxå så, kan ju vara därför.

Påväg hem åkte Maria med till stan där hon skulle få hämtning och där jag skulle hämta upp Amalia. Sen bar det av mot Lövånger (jag somnade inte!!) med mycket snack och bra bakgrundsmusik.
Sen när jag skulle sova var jag dum nog att jag skulle lyssna på musik innan, och det resulterade ju såklart i att jag somnade med musiken i öronen och vaknade upp efter ett tag av att jag låg halv inlindad i hörlurarna och låg PÅ min nya kära mobil. Blev typ rädd att jag hade mosat den, men den verkar då leva fortfarande!!
Och för att inte tala om mina hysteriska hostningar heeeeeeela natten. Måste ha varit det värsta hittils, jag hostade alltså hela, hela tiden. Och inga små hostningar heller, utan riktigt groteska! Jag kunde typ känna hur någonting när som helst skulle gå av i kroppen.



Här är Hanna med lilla Gibordan (dock så ser man hon inte men...)



Och den här snygga bilden trixade Sandra ihop =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0