helgen som gick hur fort som helst

Fredag: Jag och hanna drog oss ner mot Strömbäck där vi spenderade kvällen genom att lyssna på skönsång, dansa och se Anastasia innan alla somnade utom jag....

Lördag: Vaknade upp, gjorde en liten smoothie innan vi lämnade strömbäck för umeåstad för lite shoppnig.
Vägen hem blev omständigare än menat, men till slut var vi påväg iaf.
Kvällen........egentligen har jag mkt att säga, men drar bara lite..började bra med dans, sång, bad osvosv....slutade sämre med himla poliser !

Söndg: Vaknade......gick ner och fann hanna i soffan (?) gick upp och väkte dom andra, drog till folkan och påbörjde en ungefär 3 ½ timmes lång städning, sen hem för en väldigt efterlängtad dusch, mot näsåkern för att se fotboll, mot pizzan för efterlängtad mat. Sen fick jag, hanna och amalia en impuls att se bio; Flickan som lekte med elden. Pulsen hade åkt upp lite när filmen var klar......längtar tills 3e filmen kommer ut i november !!

Allt för mig, hej



ps. jag fick punga ut med 400kr till hyran, så ni som vet att ni inte betalade en 20a till mig igår kan gärna få göra det nu i efterhand=) ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0