inforthekill

Jaja, då var det tisdag och danslektionerna är över för den här veckan....suger minsan, tkr det är himlarns kul med dans, skulle finnas en linje som innehöll dans, teater och musik.......JAMEN ....musikal såklart !
ånaaaaaaj, nu kmr tankarna DIT igen..............VET INTE VAD JAG SKA GÖRA? HUR, NÄR, VAR ???? hjaaaaaaalp.

Vaknade 10min innan bussen gick imorse, jävligt skabbig och trött han jag ändå med på bussen och somnade i bure..jobbigt att vakna upp igen, men sånt är livet!
Har bestämt mig för att göra en tidigkväll ikväll, plus att jag har liiiiite sovmorgon imorn oxå så då tjänar jag ännu mer på det, OCH vi har klasskort imorn, GREAT.

Anledningen till den extrema tröttheten imorse kan ha berott på att jag va i schtan igår med sofiaO, adamÅ, emilB och P, samme och björne å såg film å chillade. Berättade lite skvaller för dom oxå, haha, kul att se deras reaktioner.
Och en fest är inom en snar framtid, jag och linnéalu taggar SÖNDER ! =D

NU SLUTAR JAG EGENTLIGEN MEN HAR ETT HIMLA "PROV" I LJUDTEKNIK SÅ JAG SLUTAR INTE FÖRNS 16.00 !!
kill me? =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså LOVA jag är såå taggad! hahahha kan typ inte sitta still!:D

2009-09-08 @ 16:16:56
URL: http://linnealuu.blogg.se/
Postat av: emma

Ja fest i Lövånger Lova! är taggad:D

2009-09-09 @ 17:43:38
URL: http://emmajoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0