lifeiswonderful

Så har man hostat sig igenom 2 dagar på skolan och 1 körövning...men det gick det å !
Hoppas att jag blir frisk snart, orkar inte vara sjuk, inte ball.
Har iaf haft två "danslektioner" nu oxå, och hur kul är det inte med dans ??
Var dock halvjobbigt att ha shorts när man skulle fara omkring på golvet, man klibbade bara fast och fick brännmärken av golvet. Så nu har jag köpt ett par dansarbraller, rätt naaajs =)

Lyssnade just på Shalala Lala från ALANYA.......flashbacks säger jag bara........



Ja vi hade lika kul som det ser ut !
Om inte litelite roligare ;)

Kommentarer
Postat av: anonym

DU HADE DET ROLIGAST TROR JAG ;)

2009-09-01 @ 17:23:12
Postat av: emelie

nej nej, jag köpte bara en till naveln ;)

2009-09-02 @ 11:17:06
URL: http://heavencanwait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0