Saturday, I love you like gold

Musikarfest igår, hur ball ?
Var nog en av dom roligaste estetarfesterna hittils tror jag faktiskt =)
Väldigt många ettor vågade sig dit och många 2or och 3or, dom flesta var nog faktiskt där, och det var öööös kvällen igenom, med dans och allsång i sinne! Känner att vi måste styra en till snaaart.

Jag, malin och linnéaluu drog en sväng på olles, men där var det inte så mkt drag, och klart man blir besviken efter en vecka i alanya där man klättrade upp på borden och shakade loss. Var faktiskt nära på att göra det på olles oxå bara för att styra upp stämningen lite :O haha
En sjuk grejj som hände på olles var att jag träffade en dude där som vi hängde med en kväll i alanya, så vi stod å snackade lite om resan osv, världen är verkligen liten !
En annan rolig grejj som hände var att jennilla blev utslängd ! haha, hennes första utekväll och hon blev utslängd. Rätt komiskt !
Drog iaf rätt snabbt därifrån och tillbaka till kfum, alla hade typ dragit men vi hade lite allsång tills det var nästintill helt tomt i lokalen =) precis som det ska vara !



mys hos sandra före estetar ! =)

Ikväll blir det btk, och jag agerar chaffis =)


Kommentarer
Postat av: hanna

haha vem träffade du? =D

2009-09-05 @ 15:58:42
URL: http://hannafahlgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0