torsdag=snart helg !

Nu ska jag ta tag i en engelska uppgift som vi fick i 2an, men som jag inte har gjort. Deadline är imorn och jag har inte börjat än.....men, jag har två timmar på mig, för idol ska jag iaf se !
När jag ändå skriver om skolan så kan jag ju nämna att en  lärare gjorde min dag iaf när den sa att den tyckte jag skulle satsa rejält nu det sista året och söka vidare och att den tyckte att jag var så pass musikalisk för att kunna göra det. Det kändes riktigt kul att höra det från just den läraren och det är sånt där man behöver höra för att bli peppad på att verkligen satsa!
Åter lite funderingar på vad jag ska göra nästa höst.....söka vidare eller inte?
Det är frågan det...



Bara 1 år kvar med dessa underbara människor...
vad ska hända sen?

Kommentarer
Postat av: soffan

HEJJA, sök vidare!=)

2009-09-17 @ 19:37:20
URL: http://sofiahed.blogg.se/
Postat av: haniii

Lova, klart du ska söka vidare!

Du är ju en stjärna :*

2009-09-17 @ 20:46:16
URL: http://hannafahlgreen.blogg.se/
Postat av: gerd

Instämmer med föregående talare! Kram

2009-09-17 @ 22:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0