världens längsta torsdag?

Hade min första sånglektion idag.....hur det gick, ja, inte bra iaf ! Går inte bäst att sjunga när man knappt kan prata, ändå trodde jag att det skulle gå någorlunda idag för den här dan har inte varit värst vad gäller min himla förkylning. Men ja, rösten svek mig.
Hade min första pianolektion idag också, och elisabeth frågade lite om jag hade tänkt på vad jag skulle göra efter gymnasiet. Jag har ju mina funderingar men tänker inte riktigt fullt ut för det känns inte som att jag behöver vara i de tankebanorna än, men om jag nu ska söka vidare till någon annan skola så måste man ju anmäla sig till sökning osv i januari, och då måste man ju ha bestämt sig till vad man ska söka, och hur ska jag veta det då ?
Men jag har ju som sagt några funderingar, och än är det inte januari, så jag kan ju vara lugn ett tag till.

Den första ensemble B lektion idag var rätt chill, men jag har en rolig grupp och lärare och det känns skönt att det inte verkar vara lika jobbigt/svårt som det var förra året. I år kommer jag nog faktiskt se fram emot de lektionerna istället för att ha ångest innan, så det känns bra. =)

Och idag drog jag och hanna till balder för att käka lunch med eliiin, amanda och lisa, trevligt värre =)
Nu ska jag äta med min kära mor.



Kommentarer
Postat av: hannnaaaaaaa

varför ser jag denna bild ÖVERALLT

2009-09-03 @ 18:41:06
URL: http://hannafahlgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0