frammenässe

heeey!
jag och sandra har hittat en datasaaaaal, wihoo!
har ej fått igång internet i läggan och höll på att dö av facebook abstinens...hemskheter I know!
iaf..fick första noterna idag till ensemblen. har även haft första pianolektionen idag tillsammans med Moa (den andra tjejen som har piano) där vi gjorde lite uppvärmningsövningar och teknik övningar! på måndag blir det första riktiga lektionen, då får jag ett stycke oxå.
annars är framnäs rätt najs! i söndags var det party, inte för mig dock men hängde me hit å dit. igår chillade jag mest hela kvällen, läste, sorterade noter och lyssnade på musik! kände inte riktigt för att springa omkring =)
jahapp...vad ska jag mer skriva...alla är råtrevliga här och maten är UNDERBARRRRR
nu ska jag kolla aftonbladets horoskop...ghhh :D:D:D:D:D:D:DDDDDDDDDDDDD
hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0