impulsssssssssssss

idag är jag typ halvbakis. väldigt konstig kväll igår, började med middag hos H&N sen till klutmark och se nils match, trevligt!
kom till lövånger kring 22-tiden, for på puben med ida.
köpte en öl
sen en till
och en till
osvosvosv medmeramedmeramerameramera.

efterfest hos sunka, fick ännu mer öl och sprit.
väldigt flummig efterfest.
höll på att bli en repris från förra fredan med 5pers däckade på soffan.
men den här gången gick jag då hem å sov, skönt!

imorse höll jag inte på att få upp ena ögat, de va fastklistrat av massa äckligt gegga.
vet inte vad problemet är, har försökt utreda det hela och det ser inte ut som en vagel.
möjligtvis att det är en sprängd vagel och det kan vara anledningen till all jäkla var som strömmar ur mitt öga...najs!

kul att ha ett varit öga när man ska partaja då!
för jo, ikväll blir det till sjöbotten och träskfest. haha blir nog bra!

taggar bad senare, men först mat. de kanske låter gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0