lååång dag!

idag har jag och mamma varit till framnäs fram och tillbaka med mina grejjer!
min lägenhet kommer bli sååå fin, den va redan fin men när jag är klar med den kommer den bli ännu finare!

på söndag ska jag och soffe trotsa kondisen och vara med på fotbollens dag; old ladies vs mix 12. haha får se hur det går! men 12-åringar borde inte ha så mkt till spelsinne va?!
sen på kvällskvisten bär det av mot pite igen med ett stopp i skell för att storhandla mat och sånt!
SEN STANNAR JAG DÄR BORTA 4EVAAAH haha..lr ett tag, har inget bestämt datum jag ska komma hem. kan dröja till novemberlovet, eller så blir det någon helg tidigare oxå=)

men alla äro välkomna på en weekend hos mig om ni villlllll !!

nu ska jag ringa elin och höra vad som händerrrr



den där bajsprutten till höger drar till fucking ALANYA ikväll!!!
önskar att de va ja iställeee..exakt ETT år sen vi drog dit så jag vet vad som väntar på henne..buhuu

Kommentarer
Postat av: hani

ALLTSÅ JAG JOBBAR PÅ LÖRDAG MEN PÅ SÖNDAG ÄR JAG LEDIG. KAN MAN TYP KOMMA FÖRBI PÅ DAAAN??!?!?!? vill ju träffa dig innan du åker.............

2010-08-20 @ 19:29:29
URL: http://hannafahlgreen.blogg.se/
Postat av: idaho

Jaaa men nu är jag hemma igen!! Det var underbart!!:)

2010-08-27 @ 23:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0