ladies of the canyon

i måndags hängde jag med ett najs gäng. typ första gången för i sommar?
ja, jag har som varit frånvarande..men de beror nog mest på att jag har jobbat så mkt.
men iaf, vi har tänkt ut ett litet äventyr som behöver en bil, typ tält och oss. säkert lite andra nödvändigheter också!
blir najs!

ikväll jobbar jag sista kvällen, sen har jag två heldagar kvar och efter dom är jag ledig i två veckor innan de bär av mot pitää!

och detta är sjukt, nu måste jag efterlysa ELIN, SOFFE och SOPH
en jobbar på samma jobb, en annan jobbar på jobbet just brevi, en tredje jobbar på konsum ...men jag träffar er typ ALDRIG? vad hände med tjejkvällen, lr kvällarna? måste ske NU!
harremin jag flyttar ju tusan snart...!
och DÅ kmr vi ju typ aldrig ses?!!!
dags att styra upp detta!


Kommentarer
Postat av: Soffe

Kom på festen i avan vettja!!!(late night light party) hehe, sen måste ju ju träffas snart jue!!

2010-08-04 @ 17:52:32
Postat av: kingen

VI MÅSTE TRÄFFAS NU! KOM HEM TILL MIG VETTJA!!

2010-08-05 @ 14:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0