va hendee ??

himla rolig kväll !! och konstig!
varför slutar alltid "festar"kvällar i lövis som halvkonstiga?
haha!
roligast ikväll var ändå när jag och amalia satt i mitt rum, lyssnade på musik, hade mysbelysningen PÅ och drack lite smått när det helt plötsligt knackade på dörren. Tänkte att de säkert va mamma, men när dörren till slut öppnades så var det verkligen inte hon! hahaha både jag och amalia dog lite av skratt när viktor dök upp från ingenstans!

till slut orkade vi pallra oss iväg till sunka som numera kan kallas för grannen (HAHA) och chillade där ett tag med nåra=)
sen gick jag några steg hemåt igen=)
och nu är jag här, har ätit mackor i sinne och druckit en resorbdrink!
lyssnar just nu på Robyn!



hur bra är inte den här låten??!??!!!?!!? :D

nu ska jag sova, gnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0