varmkorvboogieeeee

tjatja bloggeeeen
heh

sitter i amanda & anders lägenhet. jag och hedvig är barnvakter åt edith medans parenteserna är på partaj=)
hedvig försöker få edith att sova, vet inte riktigt hur det går...hör som edith prata och tjollra på än.
idag har jag inte mått som jag förtjänat=)))))
efter en riktig partykväll borde jag ha varit liggandes idag.
men ICKET
har varit och badat, varit i blacke och skjutsat amanders till vebo, och nu är jag här=)
mår som finnemang!

kan säga som så att namnet Late Night Light Party passade som handen i handsken, eller fisken i vattnet! gårkvällen beskrivs bäst så! tusikennnnn alltså.

väldigt osammanhängande och flummigt blev detta blogginlägg
ps. hoppas edith somnar snart så vi kan äta chips, dricka socasola och se på fiiilmmm hihi ds
hålloj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0