dansa ringdans med pettson

åh, gårkvällen blev så himla bra! en av dom bästa fredagskvällarna på framnäs, lätt.
började som sagt med chaka khan konsert av rockarna. och jag skrev ju att jag kände på mig att det skulle bli grymt...det va fan det sjukaste jag varit med om! hur himlarns himla jäkla tokäckligt BRA som helst! dom är sjuka i huvet. usch så bra det var!
sen gick vi till resturangen där det var folkmusikpub, och oj ändå vilket drag det var där.
folk dansade och tjoade och tillslut var även vi med i ringdansen. och på nått sätt hamnade jag i mitten av ringen med nån gubbe som jag skulle dansa med. hahha, åh, det va sjukt meeeen kul!
efter puben fortsatt festen i fagotten, de va nääjs.
sen efterfest i fiolen med popcorn och tvtittande.

denna dag har jag och sandra sett lite film och nu ska vi upp till luluuu å hänga lite!
skönt att det är lördag idag och inte söndag


bleehhhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0