finding neverlaaaand och hemmagjorda chips!

vilken effektiv dag det har varit idag. känner mig som nöjd.
och bara för att jag va så pepp på allt nu ikväll så började jag planka lite joni, blue fick det bli:) får se om det blir nått litet projekt med joni låtar efter jul kanske! skulle va miiz.

förutom att planka så har jag hunnit gå en liten promenad med sandrah och lulu ikväll, sköööönt.
sen blev det häng hos lulu:) sandra wildman kom när det var färdigrepat och sen såg vi lite fiilm och åt hemmagjorda chips som louise gjorde, asgoda!

nepp, nu måst ja gå isäng om jag ska ta mig upp i tid imorgon.
gehör 09.15, då man är som mest uppsjungen deow.


åh waoow, tomtebloss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0