måndag sista veckan

japp, vi är nu inne på sista veckan av höstterminen här på framnäs. men vi slappar inte för det, eller, lite kanske. men det är konserter hit och dit heeela veckan..bokstavligt talat.
det är sjukt att det redan gått en termin, känns som att det var nyss vi började, fast ändå inte. det har hänt så himla mycket de här månaderna, nästan så att man undrar vad mer som kan hända.
hursom så är jag nuuujd!

på 2fikat idag fick vi lussebullar och varm choklad Lucia till ära, och vi fick även lyssna till fina stämmor av luciatåget, det va mysigt! sen har jag haft gemensam piano igen..kände mig sämst i världen. ska öva tusen timmar fram till torsdag 09.20 då jag har termins. SEN blir det att ta't cool med övningen några dagar.

har hängt med sandrah i afton/kväll, bjöd na på lite middag, och hon bjöd tillbaka med lite efterrätt. gottgottgott.
och nu är jag just tillbaka från en liten övningsstund, blev lite piano och lite trumpet. höhö, lärde mig "spanien" och "lunka på" ..tror jag. det va kul iaf.
och nuuuu ska jag bege mig till Tree Hill och hänga med lucas, nathan, brooke å alla dooom! som jag längtat.

tjingtjong


det är stabilt att dricka vin och öl samtidigt, eller varför inte två öl på en gång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0