"nu blir nyss och nu blir nyss igen" -mr.birdmaan

så fick man jullov.
ärligt så känner jag mig inte så där jättepeppad som man brukar när man får lov. jag trivs alldeles för bra här och ett tre veckors lov känns nästan onödigt, men det är nog värt att komma hem och vila ett tag oxå.
Jag kan inte fatta att en hel termin redan har gått, vart tog tiden vägen? om vårterminen går lika fort kommer jag få panik..vill inte att det ska ta slut.

gårkvällen var bra, var som sagt på kåren och lyssnade på pop/rockarna. först spelade dom några låtar som dom som går musikproduktion har gjort, och jag blev grymt imponerad. riktigt bra låtar är det dom har fått ihop:)
sen dammade dom av Chaka Khan låtarna igen...lika bra denna gång!
dom är så sjukt duktiga, blir så himla imponerad varenda gång dom spelar!
efter kåren blev det lite ölspel hos moi, blev alldeles lagom lullig, men ändå bakis idag.

på avslutningen idag spelade jazzarna två mysiga jullåtar, smule imponerade än en gång med saxen, en brudkvartett sjöng fiiint, simon reini did it again när han gjorde sin grejj, lars-fågelmannen pratade för länge, jag somnade, jag vaknade, jag kompade helena nyvaken och flummig i skallen, jag smågrinade nevrolinjen va uppe på scen osvosv.
en väldigt trevlig avslutning förutom det överlånga talet dårå!

och nu bär det snart av hemåt. kanske återvänder till nyårs, annars ses vi nästa år kära framnäs!















////// nuuuujd_girl_91

Kommentarer
Postat av: sandro

ååååååååååååååh :')!

2010-12-18 @ 12:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0