om ett år eller två kommer det här va över

uuuuuh jag är trööööött!
har vart på acusticum och sett högskolans julkonsert, det va bra!
det bästa var när de sjöng ett snyggt arr av Det är en ros utsprungen, då höll jag på att somna till de ljuva tonerna.
man kan ju inte annat än älska dissonanser.

nu ska jag lyssna på bra musik och julstäda här i lilla 3an så det är fräscht när jag kommer tillbaka efter lovet.
imorgon bär det av mot lövis och helgen är redan fullproppad med planer, ser bra ut!

kåren ikväll då, kanske en liten bärls oxå. får la se :)



från våran julkonsert förra torsdan

Kommentarer
Postat av: mamsen

jag tycker fortfarande synd om mej själv som missade eran julkonsert! ses imorrn då eller på lördag, det blir mysigt:) krrrrraaaaaaaaaaaaaaaaamm

2010-12-16 @ 20:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0