onnelista uota vuota

vilken härlig dag, lallala laaa lalla la laaa lalaa!
vaknade upp å va tjätt i halsen, knappt nån röst och hosta. najsmajs!
Edith kom vid 9-tiden och sen vare full rulle:)
sen på eftermiddan bar det av mot storschtaan och edda, bad på G.
mamma bjöd oss alla på bad+relaxavdelning. OOOOOH SÅ NAJS!!
heeelt sjukt skönt:):)

jaja..jag har som en liten sockerkick här för mig själv...mamma ser tv å hedvig läser skvallertidning och jag är speedad.
kom på en liten låttext påväg hem från stan, melodi, cara mia.
"Kom ge mig karra, karrameller, karra, karrameller nu. it's all i need. kom ge mig karra, karrameller, karra, karrameller, ge mig karra nuuu"  bra va:)

hejhajhoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0