allt för min syster

Jag säger då det! Jag vet hur jag reagerar när jag ser en sorglig film=jag flännar hejdlöst!
Men den här gången......kan fortfarande inte riktigt andas normalt, och jag är helt slut i huvudet.
USCH ändå, ändå, ändå...
Vilken förträffligande film detta var, faktiskt helt obeskrivlig.
Ska nog se den imorgon också, då i min ensamhet så jag kan sitta och gråta högt för mig själv (deprimerande?)!

Ska ta och masa mig isäng nu och börja på andra boken för veckan; Åse
hoppas den är bra =)



Hade jag inte haft en supermegabra mascara på mig nu, så hade jag deff sett ut så där efter en timma och dryga 30 minuter i grinarolles värld! -dock så har jag inte sett mig själv i spegeln än, så, jag ska nog inte säga så mycket!

Kommentarer
Postat av: apan

det finns inget bättre än att grina högt i sin ensamhet :)

2010-02-26 @ 15:20:29
URL: http://apes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0