FINALLY

den här veckan har gått ruggigt fort!
kan bero på att jag har peppat till LÖRDAG hela veckan, och se, nu är det fredag, only en dag kvar! haha

Mamma och Ida jobbar heeela kvällen, så jag ska gosa med mig själv ikväll. Blir nog säkert så att jag sitter framför tvn och dregglar åt Johnny Depp i filmen BLOW. Blir isåfall tredje dagen i rad som jag gör det.......men den filmen är något alldeles extra! Jag och Amalia flännade sönder våra tårkanaler när vi såg den första gången...
Kan bero på att vi är nå känsliga typer, eller så beror det helt enkelt på att filmen är så gripande och tragisk!
Den rekomenderas att se!!!!!

Nu ska jag ta och värma matrester, tror det var lax..gott!
Bäst ni noterar, det här var ju sååååå viktigt för er att veta =)





FRÄSCHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0