hejpådig

Otroligt skönt med helg igen! Även fast jag har haft en väldigt slapp vecka, var på skolan ons, tor, och idag!
Veckans höjdpunkt var väl att framnäs var och spelade på skolan! Blev mer peppad på att söka, det är bra, jag behöver bli påmind om det, annars kanske jag inte tar mig för att göra det!

Just nu ligger jag på golvet i vårat lilla mysiga tv-rum (om man nu ens kan kalla det för ett rum?), anledningen till att jag ligger på golvet är för att jag inte ryms i våran lilla soffa. Let's Dance har gått i bakgrunden, paj har bakats, fruktsallad med cesella har ätits, godis äts, juice drickes....och snart har paj ätits oxå...
Undrar hur fan jag ska få i mig det? Är mätt och lite smått äcklad, men vill ändå ha....ska nog gå!
FÖR I know the rules about fika...! ja, det kan jag =)

Imorgon blir det middagsmys med hela stora familjen! Hedvig är hemma, Nils kommer imorn, Amanders+Edith kommer oxå imorn, så, vi tränger in oss i miniköket än en gång!
Vårat hus är egentligen ett hus i miniformat, allting är litet och trångt...förstår inte hur vi egentligen står ut när vi är så många när alla väl är hemma!

Jaja, nu är det Solsidan på tv, är typ kul, så nu ska jag se på det, och äta lite paj!



haha, en fuljävla bild från en grillkväll i Strömbäck någon gång förra våren!



Så här mysigt hade vi på scenen, med filtar, mygg, sång och dans in på småtimmarna!

och ja, jag längtar till våren och SOMMAREN....kan inte bara snön försvinna nu ?!
får som för mig att den ska göra det nu bara för att det har varit soligt två dagar i rad...men det är ju fortfarande jättekallt ute...himla vinter....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0