ifitmakesyouhappy

Jag som hade tänkt vara duktig idag och göra hemtentan på samhällsen....men ICKET.
Har istället suttit och lyssnat på musik hela dagen...typ
Måste börja med middagen innan söstra och mi madre kommer hem från arbetet
Måste även göra gemuläxa och pianoläxa, och sångläxa också för den delen
DÅ VET NI



Jepp hedvigslemm, det är någon slags hårförlängning du skådar=) Mitt hår kan ju inte växa...
Kommer ni hem i helgen föresten? Sa nissepisse mammas förslag om middag-grejjs ?
Vet inte varför jag skriver detta här, men nu blev det så =)

PEACE

Kommentarer
Postat av: hedvig

Vårs har du hittat det? Blev sugen jag med :)

Jo, han sa det. Jag tror att jag kommer hem i helgen, det är ju sista lediga helgen på länge, så man kanske ska passa på :)

2010-02-10 @ 20:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0