@nyckis

OSKÖNT med internet i läggan!?
kan dock bli farligt, känner på mig att man kommer fördriva mycket tid framför denna lilla burk.
Men det är NAJS ändå!

Hade gemensam piano igår, klantig som jag är så glömde jag noterna hemma. Men det gick hyffsat bra ändå, lite småfel här och var men jag var nöjd efteråt ändå!
Nudå...sitter i sängen och gosar med datorn och tar otroligt snygga bilder på mig själv!
SE SJÄLV;





personligen så tycker jag att den här är snyggast;




Allt för mig, tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Crazy girl,puss på Dej från Mamma!

2010-02-17 @ 20:30:24
Postat av: Anonym

hjälp lova,du blev ju jätteläskig på den andra bilden,kan nästan inte se på den!!!!

2010-02-17 @ 22:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0