rotary osv

Denna söndagseftermiddag/kväll har spenderats på skolan med rep och konsert!
Roligast var nog när.....hm....JO, när KARRO snubblade ner från gradängen mitt i Swing Low!
Min första tanke var att hon just snubblade till, sen trodde jag att  hon höll på att svimma...men sen såg jag det avslöjande flinet som spreds över hennes ansikte! Jo, hon snubblade! Trodde jag skulle dö av skratt....och inte blev det bättre när martin började småskratta också! Resten av låten försökte jag få bort mitt skrattanfall! Mot slutet av låten så hade jag skärpt till mig=) hahaha, det är så typiskt att sånt där ska hända, bara för att man inte får skratta osv....och jag är ju inte bäst på att hålla mig för skratt heller!

Nu är jag iaf hemma igen, och nu ska jag ta mig lite daimglass och slå mig ner i soffan framför Blondiner Har Roligare, som visas på 5an! YEEEY


Kommentarer
Postat av: Karro

Hahaha jaadu Lova, det var allt bra roligt det där!! Alltid kul med lite action i en tråkig låt som swing low (det var det som var baktanken HEHE)....

2010-02-17 @ 16:23:08
URL: http://kaarooliinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0