SHADOWLAND

åååh vilket wonderful väder det har varit ute idag! Inte så värst kallt, och en megasol på det!
Vaknade av att slemka sa; Lova, titta uuuuut!
haha, hon ville att jag skulle kliva upp när jag såg att det var soligt.
Ida hade tydligen börjat sjunga när hon såg att det var sol ute när hon vaknade...

Iaf så gick vi ut på en låååångpromenad, drygt 1 mil, och det var skönt!
Hade lite ont i fötterna där på slutet, men sådant får man väll ta!
Mamma mötte oss på tillbakavägen med sparken, då ställde jag, ida och hedvig oss där bak och mamma satt.......gick inte så bra med styrningen så vi for rätt in i en snödriva, Ida skrek och mamma sa lite lugnt (på hennes brebonska); Men va håll gi på ve?! ...direkt efter det så var det stopp!




efter detta insåg vi att det var lite svårt att styra när vi var tre stycken som gjorde det....


då trängdes jag med mamma på sparken istället



..och idaho och slemka fick köra istället......gick bra ett tag!

tog lite fler bilder oxå;



Havet



solarpaus i kallviken=)



hahaha....idaho höll på med något...



fint!



Ida kallade den här lilla lägdan för Guldängen!
Hon tyckte det såg ut som guld när solen lyste på, och hon såg framför sig hur Edward låg där i snön och glittrade....haha! Syns inte så bra på bilden men...


Nu sitter jag och lyssnar på Shadowland från lion king the musical! Är väl kanske femte eller sjätte gången som jag lyssnar på den nu.....tycker den är så himla BRA!

Ikväll vankas det som sagt mysmiddag med la familia! Har hört ryktas att AnnaHjortan kanske tittar in oxå när hon kommit upp från stockholm, låter inte helt fel det =)
Föresten så är det nästa fredag det händer i uman! Säger inte mer än så.....kmr bli kung iaf!
HEJSCH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0