siiick

Igår låg jag i sängen och läste i princip hela kvällen, förutom då jag tog en mat paus, och en paus för att se på so you think.....har nog aldrig haft så mycket huvudvärk som jag hade igår kväll.
Och jag har nog aldrig pratat så mycket i sömnen som jag tydligen gjort inatt, lr pratade, jag skrek visst flera gånger och sparkade med fötterna......hade jag varit amalia hade jag fan skitit på mig!

Såå, idag är jag hemma från skolan, måste ju hursom fara dit imorn på ensemblen. Känner mig inte så värst jättepeppad men det blir ju sista lektionen innan konserten- måste ställa upp för laget! haha

Nu håller jag på att hungra ihjäl, så frunch it is!
Jäklar alltså, jag ska vara frisk på fredag, ska då inte missa musikarfesten!



juste


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0