RUBRIK

Denna dag började inte som jag ville att den skulle göra, men slutade tvärtom!
Skulle ta mig till stan för att chilla på jazzcafé då bilen inte ville starta.
Efter ett tag ändrade den sig, så det bar iväg mot staden och jag han lyssna i cirkus 30min...haha, men det var värt det ändå!
Efteråt blev det lite flängade på stan, mat på frasses för att sedan avsluta den korta stadsvistelsen med en sväng in på hemmakväll!

Kvällen har spenderats i lövis, någon timme inne i fikarummet på OKQ8 där skvallertidningar lästes, chips åts, och till sist en frenchhotdog innan jag lämnade APAN själv för att stänga butiken.
Väl hemma väntade film; Sommar med Göran och The Ugly Truth, filmer i min smak!



La upp den här bilden för jag tycker den visar ganska bra hur vi gör det en vanlig kväll hemma på kingsroad.
Eftersom vårat hus är ett hus i miniformat som jag tidigare nämt och att vi nog har det minsta tv-rummet på jorden, så ser det då oftast ut sådär när alla är samlade (obs, 3 personer är inte med i bild, egentligen 4 om jag ska räkna med Edith oxå).
Anders vill som vanligt inte vara med på bild, Nils spexar, Hedvig posar på för fullt, jag ser sur ut (är delvis sant, men jag vill minnas att jag var rätt trött där!), Amanda har lagt sig, TVÅ chipspåsar som förmodligen är tomma, en stor godisskål som börjar ta slut, en tom cola-flaska (den andra var nog oxå tom)....
Ida och Anna satt oxå där på golvet senare under kvällen, medans mamma dragit fram gungstolen till dörröppningen...
En helt vanlig kväll alltså!

Nu ska jag göra som resterande familjemedlemmar, sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0