västerbottensring=LOST....eliiiiiin<3

Hade en rolig kväll även igårkväll! Började lugnt hos bysse sen vidare mot badhuset!
Jag och tjejerna satt i soffan där uppe och chillade ett bra tag, ruggigt kul var det iaf.....att chilla på fest kan ju vara något av det härligaste som finns? Mycket snack så att säga, och ja, Jag kmr då iaf ihåg det idag ;)
(HAHA JUSTE, SOOOOPHEPOBOBIDO!)

Efter ett tag slängde vi oss i baljan och blev äckliga med utkletat smink osvosv, kom tom ihåg att sjunga för EMIL som fyller 18 idag =)



GRATTIS BUBBEN =)



Nä nu ska jag göra mig klar, snart kmr amanders och hämtar upp mig=) ska följa med till havet och stugbygget åde, JOBB IKVÄLL 16.15-21.15

Kommentarer
Postat av: Soffe

heheee.. du skulle ju glömma det där ju!

2010-02-08 @ 18:17:26
URL: http://Sofiaaolofsson.blogspot.com
Postat av: kingen

RINGEN LIGGER TRYGGT I MIN FICKA OCH VÄNTAR PÅ DIG! =)

2010-02-08 @ 19:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0