WSS

Imorgon är det prick en månad kvar till premiären av West Side Story!
När jag kom hem tidigare idag fick jag veta att alla som är med i musikalen får 2 biljetter extra till efterfesten efter premiären. Detta innebär krig!
Alla i familjen vill ha en, men Hedvig har bara två.....hur ska det lösas?
ajajaj
Blir i varje fall hotellövernattning i uman hursomhelst vilket är awesooome!



en bild från musikalakademins hemsida, julkonsert -09



jag menar, vem vill inte vara på samma efterfest som självaste BENKE ?!?!
För er som inte vet vem han är så är han med i dansgruppen BOUNCE och har även suttit i juryn för det skandinaviska So You Think You Can Dance.
Han står för danskoreografin till WSS och Hedvig och hennes klass träffar han typ varje daaaaaaag! SJUKT
jag är inte alls avundsjuk, nej nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0