BLÄÄÄÄÄ

Jag får ONT i öronen och får äckelrysningar över hela kroppen så fort jag SER eller HÖR jacob eklund i johan falk!
ALLTSÅ VAD HÄNDER MED SKÅDESPELANDET?!?! och rösten........ooooooooooh, han toppar min lista av de skådespelare jag verkligen inte TÅL!

jajja.....åter till golvet framför tvn för att uthärda (bara de scener som han den ovannämnda är med i, vilket är ganska ofta, tyvärr, han råkar ju vara huvudperson)...en himla prövning är vad det är.
Ska försöka sitta still, tyst och stanna kvar i samma rum som tvn tills det blir reklam!
FÅR SE HUR DET GÅR!


TJINGELING

Kommentarer
Postat av: julia

jag VET!! att han är dålig! åhh man blir bara LESS på han, alltså kunde dom inte tagit någon annan?! vem som hellst, men inte Jacob!! bläähää

2010-01-27 @ 18:34:15
URL: http://jwiklund.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0