framtiden kan dra!

Jag hatar att måsta fatta beslut.
När jag äntligen hade kommit fram till hur jag skulle göra, kommer nya förslag och möjligheter.
Bestlutsångest, beslutsångest, beslutsångest.

Ikväll vet jag då inte vad som händer heller.......kanske blir att vara chaffis, men det var jag inte sugen på.
Var inte sugen på att bara vara hemma heller, speciellt inte om hedvig och nils ska åka skridskor.
Ska jag måsta få beslutsångest för vad jag ska göra bara för en kväll nu oxå?
Ibland hatar jag livet!

Och......juste, måste bestämma mig typ nu, skulle höra av mig i helgen med svar!
blääääääääääää



det där såg gott ut!
vill ha chips, godis och dricka.....
ska iaf köpa nötter sen, och äta upp min 86%iga mörkchoklad.....

Kommentarer
Postat av: amanda

nutella på våffla... mums:)

2010-01-17 @ 00:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0