ingen söndagsångest här inte!

Gårkvällen var minst sagt märklig......och att batteriet på mobilen skulle ta slut gjorde det hela bara ännu bättre!
Kom hem i fullt skick iaf och jag vaknade upp i min säng på kungsvägen imorse av att en liten Edith satt på min mage!
Kunde ju inte blivit väckt på något bättre sätt =)

Nu ska det beställas pizza, sen blir det AFRO POWERDANCE! och resten av kvällen ska jag dippa morötter och gurka och se på någon av filmerna som nissepisse hyrde =)
GREAT!

lev å må



eey, brillerna, jag är ägare av ett par svarta nu! Direkt från London =)
näääjs


Kommentarer
Postat av: amme

EY sant :O

kanske jag får ha mina ifred då.....

2010-01-18 @ 13:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0