inlindad i en filt med en kaffekopp vid sidan om!

CRAZY vad jag fryser och vad jag är trött!!!
Har ganska nyligt kommit hem från vallN, blev att jag och soffe sov där för det var så dåligt väder..miiiiis!
Det spelades spel och sågs på new moon, även lite av step up 2, somnade kanske 4 ?
Det ända vi taggar till nu är torsdag! Alko here we come säger jag bara! Om vädret tillåter vill säga.....SÅ pleeeease, kan det bara inte vara skinande sol på torsdag ?! Skulle ju vara KANONERS =)

Nä nu ska jag nog slå på en film och försöka få upp värmen lite, kanske tar och värmer upp en av vetekuddarna, lr varför inte båda? heeelt wonderfuuuull!

Lev å må!



Försöker se ut som en gigantisk bäbis......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0