karl-arne, karl-ingvar, DOMFINK....domherre

Har för ett tag sen kommit hem efter en heldag i bilen med, ja, både avskyvärda personer och helt underbara personer!
kl 06.40 imorse vaknade jag av ett sms från Sofia....FAN dagen börjar alltså med försovning från min sida.
Men snabb som jag var så han jag bli klar innan alla hade anlänt i den iskalla morgonen till min lilla, lilla gård =)
Vi satte oss i bilarna och brummade iväg...cirkus 4 timmar senare var vi framme, och oj, VÄRLDENS tapigaste butik! Kändes lite som i utlandet när man går till närmaste supermarket för att handla chips och sprit till kvällen.

Vi vandrade omkring där inne ett tag, jag, tex hade lite smått beslutsångest om vad jag skulle köpa osv, men till slut blev jag oxå nöjd! Sen körde vi längre in i Finland (kanske 1km, haha) för att gå på LIDEL....jag skämdes när jag radade upp allt på rullbandet! Sen att jag inte förstod ett jävla skit av vad kassörskan sa så blev det ju inte direkt bättre. Mat på max, en sväng på IKEA för att köpa lite grejjer till Amanda och lite vinglas till mig själv, sen hemåt igen!
Och jaaaa, jag körde fel när vi skulle hem.....men det löste sig ju bra!

Nu vill jag helst av allt bara sova, men vill det egentligen inte heller.
Jag är som jag är.....ett tjoller


HEDVIG HAR FÖRESTEN VISAT ATT HON LEVER DÄR BORTA I LONDON!!

nästa vecka kommer dom hem igen =)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0