månen som jag snott utav alla männskorna, nu är det panik, alla leeeeetar som galningar

JÅÅÅÅÅÅÅ nytt år nya möjligheter....hatar det uttrycket.
Har iaf hunnit vara med om så kallade nära döden upplevelser redan!
Först på boliden-vägen på väg hem från Hanna igår, ser att det är något konstigt på sidan av vägen, trodde att det var några idiotiska människor som gick utan reflexer först. SEN ser jag att det är en hel jävla släkt RENAR som går där.....tur som jag hade så gick allt förträffligt bra, renarna var snälla och höll sig på sidan av vägen!

Sen när jag kommer till Bureå börjar helvettesvädret att härja! Svängde av mot Sjöbotten för att köra en sämre väg men med mindre möten (trodde jag iaf) men hela vägen från bure till sjöbotten fick jag möte heeeela tiden, plus ett möte med en himla plogbil! Och juste, det va kanske 2dm snö resten av vägen.
Jag har sagt det förrut och säger det igen; JAG HATAR SNÖ!!!!!!!
Låt det vara sommar året om, det mår alla bäst av =)=) VARMT OCH SKÖNT!

Idag har jag och Ida varit på en liten shoppingrunda i stan, köpte inte så värst mkt, fanns typ inget kvar på rean, bara fula grejjer.......
Vi avslutade hela stadsrundan med att vi gick till hemmakväll och hyrde 8 filmer ! så här ska det ses film kan jag lova!
Vi börjar med Baksmällan =)



Hej Edith =)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0