sista helgen på sista jullovet är snart över...

...och det har allt varit en bra helg det!

I fredags var det fest, blev inget balzac för mig, drog till olles istället och chillade på och pratade (vad som känns som) vääääldigt gamla minnen med en trevlig person!
Mat på frasses, sen mötte jag upp sosse och elisabeth på max för att sen haka på dom till betsy för att sova där, vilket var rätt naaajs, slapp den långa kalla prommisen hem till nyckis! (dock så trodde amalia att jag hade dött....men det är ju en annan sak=))

Vaknade upp på lördagen och hade ingen aning om vad vi skulle göra...övervägde fest..blev inte av, och det är jag glad över idag! Blev istället så att vi lunkade iväg till simon och drack kaffe, väntade på att han skulle bli klar så att vi kunde gå och käka på dallas. Alla mådde väll inte direkt bäst efter att vi tryckt i oss varsin kebabtalrik.
Mot hemmakväll för att hyra kanske den sämsta filmen i världshistorien. 8 legs...se den inte=)
Sen var vi bara allmänt sega och for omkring lite hit och dit innan vi landade hos betsy ett tag, var väll hemma kring halv 2 och gick och la mig direkt, skönt!

Den 10e januari är det idag....har 5 dagar på mig att skicka in ansökningar till högskolor...HUR SKA JAG GÖRA ?!?!?!?!
känner att jag börjar få lite smått panik nu.



hahahaha....det här kan vara en av dom roligare bilderna som existerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0