BeautifulDay.....

Gårkvällen var köööööng!
Trevlig förfest osv, förutom den lilla, otäcka incidenten när några droppar blod från ett bakhuvud kom in i bilden! Allt gick bra med duden som föll rakt in i tröskeln, men usch, gillar inte när det händer sånt där!
Tur att elinkingen var på plats, hon styrde upp det lilla kaoset snyggt och smidigt ;)
Station var oxå kööööng! Bra att dom spelade ladygaga osv när det var rocktema? nej, så jag och sofiaO gick och och sa att vi tyckte de skulle spela mer rock, och då jeflar!

Gjorde det stora misstaget att jag lyckades somna då det fortfarande snurrade i skallen........det kändes när jag vaknade kan jag lova, känns fortfarande oxå....

Hade det inte varit för att jazzlinjen från Framnäs skulle spela i skell idag så hade jag nog sovit bort hela dagen!
Är glad över att jag tog mig dit! Bra musik, gott kaffe och härliga människor! Kunde inte ha blivit bättre än så!

För övrigt så såg jag robinson-finalen, coolt att skelleftebon vann!

PS. eliiiiiiiiiinochsofiiiiiaaaaaaskickabildertillmigfrånigårtackpåförhand! DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0