calleth you, cometh i

Igår var det ju som sagt lövångerloppet och det kryllade med folk! tycker det är ganska trevligt med såna där tillställningar, det blir som en härlig stämning och alla är glada!
Träffade el-martino som såklart skulle springa, den längsta rundan på 15km....fy tusan alltså! Den dagen jag skulle få för mig att springa så långt måste det gått snett i skalln på meh!

Jag har föresten löst stadsfesten-problemet! Lyckades byta bort söndagsjobbet mot idag istället! KUUNG!
Så på lördag blir det partey och THE ARK! Sitter just i detta nu och lyssnar för fullt, the ark kommer aldrig någonsin att bli dåliga!

Nu måste jag stoppa i mig något ätbart, är huuuuuuuuungriiiiiiiiggggggg!



om jag inte är helt ute och cyklar så tror jag att den här briiiden kommer imoorn! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0