de e dRRRRÖmmen....oh jaaa

Igår såg jag på bio, Eclipse igen...med familia. Den var lika bra andra gången=)
Sen följde Sandra med tillbaks till lövis och sovde här för att få lite sovmorgon, det var minsan trevligt! Tror att haparanda-trippen var senaste gången jag träffade henne :O weeird!

Idag var det hard work som gällde...och fy ändåändå så seg och trött jag var,,helee daaan!
Tror även att det var sista dan för "hisskillen" ...han är typ klar med hissen nu så nu får han semester..buhu!

Och ikväll...jo jäklar då har det spelats fotboll med ett gäng brudar på gammelbyn! Och oj ändå så roligt det var!!! Även fast det var sjukt mycket mygg och min kondis verkligen inte var topp så var det ändå riktigt kul.
Känner att jag saknar fotbollen, rätt mycket ändå. Inte så konstigt då jag har spelat typ hela livet.....kanske tar upp karriären i Öjebyn ?? hahaaaa
Spelade väl kanske en timme och efteråt cyklade vi till kallviken och njöt av solen och havet ett tag, innan vi cyklade hem igen. Jag kan säga så här....jag var mer än halvdöd när jag äntligen var hemma och det har aldrig varit längre att cykla till kallviken och tillbaka som ikväll.
Jag läääär ju ha en del träningsvärk imaaaren!

Nu ska jag fara på ok och köpa snus, kanske något annat gott oxå....mähää


snygg laguppställning ;P


cyklaninganinganinga

och kallviken=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0