det händer grejjer i lv. lövångerloppet hell yeeeaah

Gårdagen var en väldigt trevlig dag!
Efter jobbet for jag och soffe mot staden, shoppade lite, åt på dallas där även hanna mötte upp oss!
Och hanna den filuren kom och drog upp två paket ur en påse...bättre sent än aldrig tyckte hon och jag fick en superduperfiiiiin sjal och favvo-ögonskuggan! :D hihi, det va två jättebra presenter och jag blev glaaad=)

Senare anslöt sig Elin och vi var redo att inta bion och Eclipse! kan säga att jag personligen tycker att den här filmen är bäst hittils!!!!
Drog mig mot heddan och nisse där dom hade främmen av viktor och frida, som satt och såg alice i underlandet, vilken film alltså!

Var beredd på att köra hem till lövis då jag fick ett oväntat sms av amanda- candygirl- lindqvist, så jag hämtade upp henne och vi for till öltältet=) Träffade en gammal lärare, chefen och några fler kända ansikten! Kul med lite spontant här i livet=)
Käk på frasses och en massa babblande om fotbollsVM från amanda och mattias sida och prat om att vara så kissnödig. Till slut var jag iaf hemma..halv4.....trodde jag hade fått tinitus efter allt hoppande och skrikande till Skåpmat......men det var falskt alarm!

Och nu är jag här!

Barnvakt åt Edith hela dagen/kvällen/natten och funktionär på lövångerloppet.
Nu ska jag fräscha till mig lite och sen dra mig mot bananerna, vattnet och allt de där vi ska dela ut till alla hurtbullar som springer idag!



he blev branno mysche text garna, men....jaja!
Jag hade iaf en väldigt trevlig dag/kväll/natt igår=) tacka vet jag kompizar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0