gitarrer och bas, trummor och hat

just hemkommen från jobb. det va jobbigt att ta sig upp imorse...
men dagen har gått foooooooort och bra!

är lite sur att jag missade hästpojken på trästock, lyssnar på dom nu och dom är riktigt bra! känns suuuurt nanting!
undrar när jag (och ida?) ska hinna planera lekar till på fredag....jobbar ju tusan varje dag.
på fredag är det hemgården/hemtjänsten/peab-fest som gäller! kommer nog bli kul, igår va det 33anmälda=)

nu vankas middag-kallbruttun me stekt korv. gott
sen ska jag duuuuscha och lägga mig i sängen och läsa!


ååh vill utomlands igen!!

Kommentarer
Postat av: mamsen

jag me, tillbaka till mallorca, cala millor eller varför inte rhodos?

2010-07-26 @ 21:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0