hejhå

minus:
hatar att jag jobbar i helgen och att jag missar en del band som jag vill se på trästock....
ogillar att vädret ska vara mulet och blåsigt bara för att jag är ledig på förmiddan....
extrapriset på ben and jerry glassen är nu borttaget! jag blev den sista som köpte för 15kr, hurra för det iaf!

plus:
sovmorgon uppskattas!
trästockhelg
hedvig och nils gjorde deras grej mycketmycket bra även igår!!
hedvigs nya, röda gitarr var väääldigt fin och lät väldigt bra (gillas starkt att den är just RÖD)



har just varit och gjort bort städjobbet. Nu måste det dock städas här hemma också.....uää
det ringde någon mystiskt dude på mammas mobil (idas gamla nummer) som skulle ha tag på ida, mamma skulle vara smart och sa; är det David? men det var det inte,,....och nu är jag och mamma VÄLDIGT nyfikna på vem det kan vara. Vi har faktiskt sökt på numret, men det kommer bara fram vilken gata personen bor på....typiskt!
Ska bombardera Ida med nyfikenhet och frågor när hon kommer hem....KOM HEM DÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0