kärlek och hat, fiende, kamrat

ledig idag!
borde egentligen fixa lekar till imorn, men jag har väl ingen aning om vad det skulle vara för lekar. Är sämst på sånt....
imorn efter jobbet (21.00) bär det av mot personalferre. typ peppaaaaaad =)

igår for jag och Ida till hökmark och spelade lite beachvolla med sosse, maria och hennes familj. fattade typ inte vad dom sa (skåningar) när dom la in kommentarer här å där....haha rätt sjukt med dialekter!
bad i abbris efteråt för att få bort all sand och för att svalka sig littteegranna. var dock rätt kallt. och de va en dude där med en kajak som skulle välta med den sen ta sig upp igen...men det gick inte så bra för han och jag höll på att dö av skrattanfall efter den pinsamma scenen. var tvungen att fara under vattnet för att skratta....
senare på kvällen var det fotboll och de va kuuul

nu funderar jag på att fara till pappa och sno lite jordgubbar och hallon som jag kan frysa in och ta med till frammenässe....måste ju kunna göra smoothies för tusiken.



för övrigt så kan jag inte sluta lyssna på hästpojken.....är nu riktigt sur för att jag missade dom på trästock!!

Kommentarer
Postat av: sandrawide

hört katarina är ett hål av hästpojken? hehe

trots att namnet är nasty så är den kungen

2010-07-29 @ 15:17:07
URL: http://sandrawidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0